رنگ صورتی در دکوراسیون منزل
30
اردیبهشت

رنگ صورتی در چیدمان منزل

چه برداشتی از رنگ صورتی دارید آیا فقط آن را مناسب اتاق خواب دختران می دانید؟ یا این جسارت را دارید که آن را در دکوراسیون داخلی خانه ی خود به کارببرید؟

در نظر خیلی از افراد صورتی رنگی برای خانم ها و دختران است و کمتر کسی از این رنگ جذاب در دکوراسیون و چیدمان منزل خود استفاده می کند! اما امروزه در طراحی دکوراسیون خانه های مدرن طیف های مختلف رنگ صورتی بسیار پرطرفدار و پر کاربرد است، پس بیائید کلیشه های کهنه در مورد صورتی را فراموش کنیم و در بعدی تازه به آن نگاه کنیم!

به این اتاق نشیمن دنج خوش آمدید!

به این اتاق نشیمن زیبا که به زیبایی برگ گل است نگاه کنید! رنگ صورتی کمرنگ دیوار ها و تلفیق آن با سفید موجب ایجاد یک فضای گرم و صمیمی شده اند.

اکسسوری ها و المان های تیره رنگ، مبل های مخملی و براق همراه با بالش ها و کوسن هایی به رنگ های متفاوت اما هماهنگ، به ایجاد توازن و تعادل در محیط کمک کرده اند و یک فضای خارق العاده برای جمع شدن دور آتش فراهم کرده اند. یک فضای بکر برای کمی مطالعه ، استراحت و گرفتن آرامش!

صورتی در اتاق نشیمن

به طبیعت اجازه ورود دهید

رنگ صورتی این دیوارها برای هر سبکی از طراحی دکوراسیون، کلاسیک یا مدرن، مناسب و ایده ال است، با این رنگ انعطاف پذیر شادابی و در عین حال آرامش را به چیدمان منزل خود ارائه دهید! به دیوار پوش های خاکستری رنگ دقت کنید که چه تلفیق زیبا و هنرمندانه ای با رنگ صورتی پدید آورده اند.

صورتی در اتاق پذیرایی

با صورتی، کلاسیک و شیک باشید!

این دکوراسیون داخلی زیبا، طرح و ساختاری پیچیده اما ترکیب رنگ ظریفی دارد. این ترکیب رنگی جذاب خلق و خویی عاشقانه را در دکوراسیون به وجود می آورد. به دیوارهای سبز کمرنگ نگاه کنید که چه تضاد جالب و در عین حال زیبایی را با اثاث و مبلمانی که به طور هوشمندانه ای به رنگ صورتی انتخاب شده اند ایجاد کرده اند.

دیوارهای سبز یک نگاه کلاسیک از این اتاق نشیمن به ما می دهند. قفسه های نصب شده در این اتاق به خوبی اکسسوری های قدیمی و آنتیک را در چیدمان نشان می دهند.

صورتی در دکوراسیون

از تلفیق عناصر و رنگ ها نترسید!

صورتی ترکیبی از رنگ قرمز و سفید است و در دسته رنگ های خنثی و سر قرار می گیرد! بنابراین اگر قصد دارید این رنگ شیرین و جذاب را در دکوراسیون داخلی خانهی خود به کار ببرید از دیوارو کف پوش های چوبی بهره ببرید زیرا چوب طبیعی این رنگ سرد را گرم می کند و حسی خودمانی و آرام در محیط فراهم می کند.

صورتی در اتاق پذیرایی

شکوفه های صورتی را به اتاق بیاورید

ممکن است در نظر اول این اتاق بسیار شلوغ به نظر برسد، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد چه طراحی شیک و دلخواهی دارد… بله شکوفه های صورتی در این اتاق فراوانند، اما همگی دارای توناژ های رنگی یکدست هستند که موجب می شوند هارمونی در اتاق پذیرایی حفظ گردد. به کاغذ دیواری، کمد و پرده ها نگاه کنید که چه پالت رنگی خیره کننده ای ایجاد کرده اند.میز چوبی نیز با رنگ گرم و طبیعی خود به این دکوراسیون کلاسیک رنگ پاشیده است!

شکوفه های صورتی

با صورتی پر رنگ دکوراسیون را زیبا کنید

به دیوار زیبای این اتاق نگاه کنید که چه فضای مناسبی برای ذخیره سازی و به نمایش گذاشتن المان های دکوری و اکسسوری های لوکس دارد، این دیوار خیره کننده با رنگ بندی زیبا و جذابی که دارد به نقطه کانونی اتاق تبدیل شده است. تابلوهای زیبای شکوفه های صورتی چه هارمونی زیبایی را با صورتی پررنگ چیدمان محیط ایجاد کرده اند. رنگ سفید و صورتی چه ترکیب بصری زیبایی دارند.

صورتی در اتاق نشیمن

نارنجی و صورتی، دو دوست جدانشدنی

رنگ صورتی را دوست دارید اما نمیخواهید همه ی دکوراسیون خود را به این رنگ در بیاورید؟ترکیب رنگ صورتی با سفید به نظرتان تکراری و کسل کننده است؟ چرا نارنجی را امتحان نمی کنید؟

ترکیب صورتی پررنگ با نارنجی دکوراسیون شما را یک تکان اساسی و مثبت می دهد! حال و هوایی گرم و استوایی به چیدمان بدهید و با رنگ پرنقالی چشم ها را خیره کنید. اما این حرف بدین معنی نیست که تعادل را در استفاده از نارنجی رعایت نکنید! مبلمان و لوازم دکوری را سفید بردارید تا هم حس آرامش فراهم کنید و هم به یک طراحی دکوراسیون جسورانه برسید.

رنگ صورتی

چوب و صورتی! چرا اینقدر باهم خوبند؟

همانطور که در نکته های قبلی اشاره کردیم صورتی رنگی سرد است و در کنار المان های طبیعی مانند چوب به خوبی خود را نشان می دهد! به این دکوراسیون زیبا نگاه کنید و ببینید که چگونه قفسه ی چوبی، که فضایی بزرگ برای ذخیره سازی ، نگه داری از کتاب ها و دارای کشوهای مختلف است در پس زمینه و دیوار صورتی به خوبی خود را نشان می دهد.

چوب و صورتی