بهترین طرح های کلید و پریز در سال 2022
03
بهمن

بهترین طرح های کلید و پریز در سال ۲۰۲۲

کلید و پریزهای شیک را از کجا بخریم؟

بهترین طرح های کلید و پریز در سال ۲۰۲۲: همواره جزئیات و اکسسوری های کوچک موجب کامل شدن یک فضای بزرگ مخصوصا در دکوراسیون خانه ها می گردد.

و این موضوع در رابطه با وسایل کوچک و کاربردی که ممکن است حتی به تاثیر آنها فکر نکنید، یا ممکن است همیشه از آنها آگاه نباشید، اما بدون شک هر روز از آنها استفاده می کنید صدق می کند. ما در مورد کلید و پریزهای لوکس صحبت می کنیم.

کلیدها و پریزهای خود را به عنوان جواهرات خانه در نظر بگیرید.

شما ممکن است هنگام بیرون رفتن از خانه بدون آرایش یا گردنبند مورد علاقه تان به دور گردنتان احساس کمبود چیزی را حس کنید اما زمانی که گردنبند مورد علاقه تان را می بندید فورا احساس شادابی و قدرت بیشتری کنید.

همین امر را می توان در مورد یک خانه مثال زد.

کلید و پریزهای استاندارد سفید رنگ ممکن است فضا کسل کننده یا معمولی به نظر برسند.

اما آنها را با یک صفحه فلزی مشکی براق جایگزین کنید که مرتب و همسطح با دیوار است و ناگهان فضای بسیار شیک و زیبایی خواهید داشت و خانه شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین طرح های کلید و پریز در سال ۲۰۲۲ بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کلید و پریز های پیچی با طراحی خاص

اکثریت افراد تمایل دارند که از آخرین مدل ها و طرح های شیک برای وسایل و اکسسوری خانه استفاده نمایند که موجب زیباتر شدن محیط و دکوراسیون داخلی مدرن در خانه می گردد.

برای آن دسته از افرادی که در جستجوی چیزهای مدرن و لوکس هستند کلید پریزهای پیچی از جمله مدل هایی است که این روزها محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده اند و از جمله پرفروش ترین مدل ها در سال ۲۰۲۲ می باشد.

این دسته از کلید و پریزهای لوکس در رنگ ها و طرح های زیبا به بازار ارائه گردیدند که متناسب برای ساختمان های و خانه های مدرن و امروزی می باشند.

کلید و پریز های پیچی با طراحی خاص

کلید و پریزهای دو پل با طراحی کلاسیک

در صورتی که مشتاق به خرید جدیدترین و به روز ترین مدل با تکنولوژی پیشرفته نیستید، اما دوست دارید که ظاهر خانه خود را شیک و زیبا نمایید به شما پیشنهاد می کنیم که کلید و پریزهای مدل کلاسیک را انتخاب نمایید.

کلید و پریزهای دو پل از قدیمی ترین کلیدپریزها بوده اما همچنان کاربرد و محبوبیت بسیاری در بین خریداران دارد.

این نوع کلید و پریزها دارای طرح ها، رنگ ها و جنس های متفاوتی بوده و در بازار عرضه می گردند.

کلید و پریزهای دو پل با طراحی کلاسیککلید و پریزهای چند منظوره

برخی از شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیکی با اضافه نمودن ورودی های  یو اس بی از پریز استفاده بیشتری می کنند.

اضافه شدن این ویژگی موجب گردیده است که کلید پریزها کاربرد بیشتری داشته باشند و دیگر نیازی به اشغال نمودن پریزهای برق نیست و شما به راحتی می توانید از این پورت ها استفاده کاربردی داشته باشید.

این مدل کلید و پریزها موجب گردیده است که فضای دیجیتالی را به خانه خود راه دهید.

کلید و پریزهای چند منظوره

انتخاب بهترین کلید و پریزها متناسب با دکوراسیون خانه

کلید و پریزهای عناصری هستند که در بهترین حالت ممکن است مورد توجه قرار نگیرند.

اگر به طور روزانه به آنها فکر می کنید، به این دلیل است که هنگام طراحی فضا، وضعیت آنها به خوبی برنامه ریزی نشده بود و شما در سراسر اتاق به دنبال آنها می گردید در حالی که درست برعکس باید باشد.

توصیه اصلی گروه زم گروپ برای قرار دادن کلید و پریزها این است که در نظر داشته باشید که چه کاربردهایی برای اتاق‌ها و فضای خانه خود خواهد داشت.

انتخاب کلید و پریزها با رنگ‌ها و طرح‌های خنثی مانند سفید، آلومینیومی یا قهوه‌ای می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای ترکیب با هر سبک دکوراسیونی موفقیت‌آمیز باشد.

همچنین می‌توانیم با تغییر رنگ‌ها با توجه به اتاق‌ها، شخصیت ببخشیم و قاب را در رنگی متفاوت از دوشاخه یا سوئیچ قرار دهیم.

محل قرار گرفتن کلید و پریزها در منازل

آیا می دانید که بهترین محل برای قرارگیری کلید و پریزها کجاست؟

توصیه می شود همیشه پریزها را در فاصله ۳۰ سانتی متری از زمین قرار دهید. کلیدهای برق می بایست در ارتفاع ۱.۱۰ متری از زمین و ۱۵ سانتی متری از چارچوب در قرار گیرند.