اتاق پذیرایی به سبک کلاسیک
11
خرداد

۶ ایده خلاقانه برای دکوراسیون کلاسیک پذیرایی

سبک کلاسیک در طراحی داخلی بسیار پرطرفدار است و البته به کار بردن این سبک در دکوراسیون داخلی نیازمند به صرف هزینه بسیار است. ممکن است در نظر خیلی ها این سبک کسل کننده به نظر برسد اما در این مقاله به شما ثابت می کنیم که اینطور نیست!

انتخاب دکوراسیون مناسب برای منزل، امری است که کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد! سبک های مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد، یکی از این سبک های زیبا و شیک، سبک کلاسیک است که از دیرباز تا کنون طرفداران زیادی دارد.

در نظر خیلی ها سبک کلاسیک، محیط را کسل و خسته کننده نشان می دهد، برای جلوگیری از این امر امروزه طراحان این سبک زیبا را با سبک های دیگر مانند ساحلی، کولی و یا حتی مدرن تلفیق می کنند وما نیز در این مقاله قصد داریم شما را با ۶ ایده دکوراسیون کلاسیک پذیرایی و تلفیق آن ها با دیگر سبک ها آشنا کنیم و به شما نگاهی نو و جدید درباره این سبک بدهیم!

دکوراسیونی با رنگ های خنثی!

یک اتاق پذیرایی با رنگ های خنثی اما چشم نواز! بله درست است که حرف از رنگ خنثی زدیم ولی این بدین معنی نیست که دکوراسیون کلاسیک اتاق پذیرایی کسل کننده شده است، کافی است نگاه دقیق تری به اتاق پذیرایی داشته باشید، قطعه قهرمان و زیبای این اتاق، مبل راحتی و شیک آن، با کوسن هایی با رنگ های گرم آن است.

اضافه کردن یک میزقهوه خوری بزرگ و مجلل نیز حال و هوایی خودمانی به محیط داده است.

دکوراسیون کلاسیک

آبی تر از آبی، بهترین رنگ دنیا

وقتی پس از چندین ساعت کار روزانه و خستگی تازه به منزل می رسید، این مبلمان ساحلی آبی رنگ می تواند خستگی را از تن شما خارج کند!

بله در این اتاق پذیرایی دوست داشتنی سبک ساحلی و کلاسیک باهم تلفیق شده اند تا برای شما یک محیط آرامش بخش را ایجاد کنند. یک طرح ساحلی ساده بهتر و بیشتر از این نمی تواند با دیوارهای سفید رنگ هماهنگ شود.

این یک اتاق نشیمن آرامش بخش اما رنگارنگ است. دیوار های سفید اتاق پذیرایی فضا را بزرگتر نیز نشان می دهند و با کمی دقت می توان متوجه شد که مبلمان ساحلی ابی رنگ به کار رفته در دکوراسیون فضایی برای دخیره سازی دارد.

به قفسه های به کار رفته بنگرید که چگونه به زیبایی هرچه تمام تر المان و ظروف قدیمی را به نمایش گذاشته اند و در ایجاد یک گالری دیواری که برای رسیدن به یک نقطه کانونی در اتاق پذیرایی بوده است موفق بوده اند؟ آباژور ایستاده کنار مبلی نیز در ایجاد این نقطه کانونی موثر بوده است.

دکوراسیون به سبک ساحلی

جانشین مناسب رنگ های خنثی!

اگر طرفدار رنگ های خنثی، سفید و خاکستری در دکوراسیون منزل خود هستید، اما از به کار بردن رنگ های تند می ترسید و در عین حال دوست دارید رنگی به دکوراسیون خود بدهید آبی بهترین انتخاب است!

این آبی دلفریب به کار رفته در این دکوراسیون شیک، حالتی آرام به محیط می دهد، و البته به کار بردن رنگ نارنجی در کوسن های مبل زیبایی و کمی جنب و جوش به دکوراسیون می بخشد.

دکوراسیون به سبک کلاسیک

ترکیب بوهمیان و کلاسیک! نتیجه چه می شود؟

چه اتاق دوست داشتنی! بنفش و سبز زیتونی، دو رنگی که می توانند جدا از هم نیز در دکوراسیون به کار بروند. حالا به چگونه قرار گرفتن این دو رنگ قوی در کنار یکدیگر نگاه کنید، رسیدن به نگاه بی نظیری که از این اتاق پذیرایی زیبا داریم ساده و آسان نیست.

به ترکیب میز چوبی این المان طبیعی با این ترکیب رنگ دقت کنید، چوب یکی از عنصر های تزئینی مهم در دکوراسیون کلاسیک به حساب می رود و می تواند محیط را لوکس و مجلل نشان دهد!

به لوازم تزئینی این دکوراسیون نگاه دقیق تری داشته باشید، به دور قاب آینه نگاه کنید و به آباژور ایستاده…ترکیب فلز برنج چه فضای خوشایندی را در محیط ایجاد کرده است.

دکوراسیون سلطنتی

در انتخاب ترکیب رنگ دقت کنید!

اتاق پذیرایی با میز قهوه خوری چوبی، مبل بنفش کمرنگ و دیوار های گلدارهمه و همه این ها در کنار هم با رنگ های سرد و خنثی! غیر ممکن به نظر می آید پس به این اتاق پذیرایی نگاه کنید.

همه ی این عوامل باهم ترکیبی از بافت های لوکس و خارق العاده را در محیط ایجاد کرده اند. از دیوارها شروع کنید، آن ها را خاکستری کنید، یک مبل بنفش بیاورید، بنفش کمرنگ که به رنگ خاکستری اتاق نیز نزدیک باشد، پتوی پشمی را اضافه کنید، کوسن ها به شکل حیوانات را بیاورید، نظرتان در مورد فرشی همرنگ و ست با مبل چیست؟ نگاهی به دیوار گلدار منعکس شده در آینه بیاندازید! همه ی این عوامل در کنار هم به زیبایی جمع شده اند و یک دکوراسیون کلاسیک با رنگ های خنثی را پدید آورده اند.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

نظرتان در مورد رنگ سال چیست؟

چه فضای گرم و دوست داشتنی، مرجانی رنگی بین سرد و گرم است و استفاده از آن برای دکوراسیونی که می خواهید کمی رنگ و زیبایی به خود بگیرد بسیار آسان است.

چه مبل راحتی در دکوراسیون این اتاق وجود دارد، سفید بودن آن نیز توانسته رنگ مرجانی دکوراسیون کلاسیک را به تعادل برساند.

رنگ سال