طراحی دکوراسیون خارجی
31
اردیبهشت

۲۰ مدل نمای بیرونی ساختمان های مسکونی مدرن

نمای وروردی ساختمان اولین چیزی است که هنگام ورود به یک خانه می بینیم، نمای زیبا یا زشت یک ساختمان می تواند دید و تصوری کلی برای ما از طراحی دکوراسیون و حتی افراد داخل خانه بگذارد

مقاله ها و عکس های زیادی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد، اما در مورد طراحی دکوراسیون خارجی تقریبا هیچ! شما ایده خاصی دارید؟ به سبک نمای بیرونی منزل خود فکر کرده اید؟ زیبایی نمای بیرونی خانه و یا آپارتمان اهمیتی مانند دکوراسیون داخلی خانه دارد، زیرا یک نمای بیرونی شیک و جذاب ما را مجاب به دیدن داخل خانه می کند و یا حتی باعث می شود خانه ای تا مدت ها در فکر و ذهن ما بماند پس همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که دکوراسیون خارجی بر دکوراسیون داخلی تاثیری مستقیم می گذارد. در طراحی دکوراسیون خارجی تعادل و تقارن را رعایت نمایید، به مصالح ساختمان یعنی چوب، گچ و فلز… دقت نمایید و طور جدی روشن کنید که چه مصالحی را برای نمای بیرونی ساختمان به کار می برید، رنگ خاصی در نظر دارید؟ پنجره های بزرگ یا کوچک می خواهید؟

نورپردازی ورودی ساختمان را برای به چشم امدن منزلتان جدی بگیرید! به دورنمای خانه ی خود دقت کنید گل ها و درختان یک المان زیبا و طبیعی برای زیبا سازی نمای ورودی ساختمان هستند از آن ها استفاده کنید؟ در این مقاله ۲۰ مدل نمای بیرونی ساختمان های مدرن و پیشرفته را گردآوری کرده ایم، با ما همراه باشید.