11
خرداد

طراحی دکوراسیون برای حمام های کوچک و بزرگ

چقدر با طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی آشنایی دارید؟چقدر این موضوع را مهم می دانید؟ در این مقاله ایده هایی برای دکوراسیون و نحوه ی چیدمان صحیح دکوراسیون حمام به شما می دهیم!

حمام و سرویس بهداشتی از اجزای مهم خانه به حساب می آیند، و نمی توان هیچ خانه ی کاملی را بدون آن ها تصور کرد. متاسفانه خیلی به طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی چندان توجهی نمی گردد، در صورتیکه این امری نادرست است زیرا حمام مکانی برای رفع استرس و جذب انرژی مثبت می باشد، بنابراین باید به دنبال راهی برای زیباتر کردن دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی باشیم. دنبال ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام بزرگ و کوچک هستید؟ در اینجا چند حمام زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

حمام سفید رنگ، تکراری نیست

وقتی در مورد حمامی مدرن و سفید فکر و صحبت می کنیم ممکن است در نظرمان خیلی کلیشه ای و معمولی به نظر برسد، اما این حمام مدرن و سفید نظر شما را عوض می کند. همه چیز در این فضا در سفیدی ممکن است با اطمینان می توان گفت که اگر کفپوش های سرامیکی خاکستری رنگ و برخورد آن ها با دیوار سفید نبود دوش و وان حمام به آسانی در رنگ سفید ناپدید می شدند.

سیاه؟ مگر ممکن است؟

حمام سیاه رنگ! این ممکن است در تصورات خیلی ها نگنجد! به خصوص وقتی با کمبود فضا برای حمام و سرویس بهداشتی طرف هستیم. سیاه یک رنگ لوکس، کلاسیک و ظریف است و همیشه می تواند برای دکوراسیون های کلاسیک انتخابی ایده ال باشد، پس اگر جراتش را در خود می بینید و البته حمامی بزرگ دارید این رنگ زیبا را در دکوراسیون خانه ی خود به کار ببرید، فراموش نکنید این رنگ منحصر به فرد را المان های شیک و دکوری زیبا به کار ببرید و بر جذابیت این رنگ بیافزایید.

در حمام در ساحل قدم بزنید!

قطعه کفپوش های این حمام به شما حال و هوای اینکه در ساحل هستید را می دهند! این کفپوش های سنگی قیمتی یک عنصر الهام بخش برای حمام به حساب می آیند.

طراوت و تازگی را به حمام بیاورید

آیا در این حمام زیبا احساس راحتی و طراوت دارید؟دیوارهایی با رنگ سفید درخشان و رگه هایی از رنگ سبز چه زیبا با هم آمیخته شده اند. حصیر و سبد های چوبی و گل نرگس و گلدانی با گیاه طبیعی همه و همه دست به دست هم می دهند تا به یک حمام خوب و تازه برسیم.

یک حمام کلاسیک و ساده

سفید، آبی و سبز کمرنگ از هر رنگی به قدر کافی در این حمام زیبا هست تا شادی را به محیط بدهد و البته حمام را از حالت خنثی و یکنواختی در بیاورد و کاری کند تا کمتر در آن احساس خستگی کنید! چراغ و لوازم نورپردازی ساده، کشو ها و شیر روشویی نقره ای همیشه حالت ساده و کلاسیک این حمام آرامش بخش را حفظ خواهند کرد.

حمام به سبک مینیمال

گاهی اوقت لازم نیست برای لوکس و تجملی نشان دادن دکوراسیون خود مقدار زیادی هزینه کنیدو لوازم کوری آنتیک بخرید! لوکس و شیک بودن در فراوانی نیست. از سبک مینیمال چیزی شنیده اید؟ با شعار ان ها آشنایی دارید؟ کمتر بیشتر است. این شعار به زیبایی خود را در دکوراسیون مینیمال این حمام نشان داده است. چه می بینید؟ یک وان ساده و کفپوش هایی مرمری و البته فضای کلاسیک این حمام با انتخاب یک لوستر کریستالی نسبتا کوچک تکمیل شده است.

عناصر دکوری برنجی

عناصر برنجی به کار رفته در این حمام از قاب آینه تا دستگیره های کشو و شیر الات و چراغ های برنجی همگی به عنوان یک عنصر و المان دکوری گرم و رنگی به کار رفته اند. این عناصر برنجی هرگز از مد نمی افتند و برای هر سبکی مناسب هستند.

حمامی شیک با صندلی شفاف

چه حمام مدرن و زیبایی! از سنگ مرمر سفید و خاکستری برای کفپوش های حمام استفاده شده است. اما بهترین المان به کار رفته در این حمام به کار بردن صندلی شفاف است که در سال ۱۹۶۰ بسیار ترند بودند. این صندلی متناسب با سلیقه امروز مدرن شده و در دکوراسیون به کار رفته است.

حمام مدرن و صنعتی دوست دارید؟

اولین چیزی که در نگاه اول ب هاین حمام توجهمان به آن جلب می شود وجود در سیاه حمام است. این در سیاه رنگ در سفیدی دیوارها تعادل و کنتراست ایجاد می کند. چه ترکیب دل انگیز و چشم نوازی دارند المان ها عناصر برنجی با رنگ سیاه! به کلید و پریز، شیر آلات، لوازم نورپردازی و حتی دستگیره در دقت کنید که چه جذابیت و زیبایی به دکوراسیون حمام بخشیده اند . به کار بردن کفپوش پتینه و نقش دار به این حمام شخصیتی مستقل و جداگانه داده است، این حمام سرشار از نکته های مثبت است و اصلا خسته کننده و یکنواخت نیست.