رنگ خاکستری در دکوراسیون
30
اردیبهشت

رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی

طوسی ترکیبی از رنگ سیاه و سفید است و در دسته ی رنگ های خنثی قرار می گیرد ، این رنگ زیبا به خوبی جذابیت خود را در دکوراسیون داخلی خانه نشان می دهد

طوسی ترکیبی از رنگ سیاه و سفید است و در نظر خیلی ها به کار بردن آن در دکوراسیون اشتباه است زیرا کسل و خسته کننده به نظر می رسد، و به چیدمان انرژی منتقل نمی کند. درست است که خاکستری در دسته رنگ های خنثی است، اما اگر در کنار رنگ های سرد و گرم قرار بگیرد می تواند ترکیب رنگی چشم نواز به دکوراسیون بدهد. در این مقاله به شما ثابت خواهیم کرد که دیوارهایی با رنگ خاکستری روشن به منزل شما زیبایی را هدیه خواهند کرد.

دیوارهای خاکستری، آرام و خنک

در این طراحی دیوارهای خاکستری کمرنگ، نگاه ها را به سمت پایین می کشانند و توجهات را به قرنیز های سفید رنگ جلب می کنند.این قرنیز ها به خوبی با کفپوش های چوبی هماهنگ شده اند و در محیط یکپارچگی و البته زیبایی به وجود آورده اند.

رنگ سفید شومینه که آن را از بقیه قسمت های دیوار جدا می کند، یک تعادل رنگی زیبا در محیط به وجود می آورد، و محیط را از یکنواختی خارج می کند.

 رنگ خاکستری در دکوراسیون

خاکستری برای بچه ها مناسبه؟

در این حمام کودک از رنگ خاکستری روشنی که رگه هایی از سبز در ان وجود دارد استفاده شده است. آینه های سرتاسری به کار گرفته شده در این حمام، و البته وجود رنگ خاکستری به بهتر و بزرگتر دیده شدن فضا کمک می کنند. یکی از نکات مثبت رنگ خاکستری در اتاق های مربوط به کودکان این است که با بزرگ شدن کودکان احتیاجی به رنگ آمیزی دوباره اتاق ندارید و تا چند سال می توانید از این رنگ استفاده کنید.

تاثیر خاکستری در اتاق

با خاکستری خورشید را به خانه بیاورید

اولین چیزی که در این طراحی این اتاق زیبا به چشم می خورد،وجود مبلمان هایی رنگارنگ است، که با رنگ هرچند کم خود، انرژی و جنب و جوش به اتاق تزریق کرده اند. وجود پنجره های بزرگ و آفتاب گیر، اتاق پذیرایی نسبتا کوچک این خانه نیز بزرگتر نشان می دهد.

رنگ خاکستری در دیوار

با خاکستری، مدرن باشید

با آویختن یک قاب عکس زیبا بر دیوار اصلی اتاق پذیرایی، کمی رنگ و عمق به اتاق خود اضافه کنید! البته در این طراحی، کوسن های رنگی و گیاهان آپارتمانی نیز به کمک تابلوی عکس آمده اند و رنگ بیشتری را به اتاق پذیرایی تزریق کرده اند. رنگ سفید سقف نیز موجب شده است فضا بزرگتر از حد معمول خود جلوه کند!

خاکستری دکوراسیون

از امتحان کردن طرح های تازه نترسید!

معمولا وقتی در مورد شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی صحبت می کنیم، شومینه های اجری و سنگی با رنگ های قهوه ای و کرم به فکرمان می رسد، اما تا به حال به شومینه خاکستری فکر کرده اید؟ به این شومینه زیبا بنگرید. آجرها به رنگ خاکستری در آمده اند که یک رنگ غنی و جذاب است و گرما به محیط پخش می کند.

خاکستری

خاکستری، آرامش بخش و زیبا

دیوارهای خاکستری با رگه هایی از آبی، بهترین انتخاب برای اتاق خواب به شمار می روند، زیرا تسکین دهنده و آرامش بخش هستند، نوری که از این پنجره های بزرگ به داخل اتاق وارد می شود به خوبی با رنگ خاکستری تلفیق می شود و حس آرامش را چندین برابر می کند.

تاثیر روانی خاکستری

خاکستری در دکوراسیون منزل

خاکستری یک رنگ جادویی است! زیرا می تواند در هر گوشه خانه به کار برود اما باعث خیرگی چشم و یکنواختی محیط نشود. وقتی به این خانه ی زیبا سرک می کشیم، مبلمان های کمرنگ که به خوبی با لوازم روشنایی هماهنگ شده اند، گیاهان اپارتمانی زیبا و کشوهای چوبی توجه مارا به خود جلب می کنند. میزناهارخوری شفاف نیز هارمونی زیبایی با محیط خاکستری ایجاد کرده است.

خاکستری در منزل

گالری دیواری فراموش نشود!

رنگ خاکستری این دیوارها که به همراه یک طیف آبی هستند یک پس زمینه عالی برای ایجاد گالری دیواری به حساب می آیند!

خاکستری