دکوراسیون ابی
30
اردیبهشت

تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ آبی را میتوان محبوب ترین رنگ دنیا دانست، این رنگ زیبا و پر طرفدار که در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد ،ما در این مقاله سعی داریم چند مدل رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل را به شما معرفی کنیم

رنگ آبی را میتوان محبوب ترین رنگ دنیا دانست، این رنگ زیبا و پر طرفدار که در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد به دلیل آرامش خاصی که به افراد و محیط منتقل می کند، بسیار در بیمارستان ها و ادارات به کار می رود، شاید همین امر موجب می شود خیلی ها از به کار بردن این رنگ جذاب و چشم نواز در دکوراسیون داخلی خود بپرهیزند، ما در این مقاله سعی داریم چند مدل رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل را به شما معرفی کنیم و از تاثیرآبی، این رنگ شگفت انگیز بر طراحی دکوراسیون داخلی بگوییم!

کلاسیک اما براق و دراماتیک

یک اتاق خیره کننده، کلاسیک و جذاب! ممکن است وقتی استایل کلاسیک را برای اتاق نشیمن خود انتخاب می کنید احساس کنید برای انتخاب رنگ در محدودیت هستید و مجبور هستید به سراغ رنگ های کرم و یا سفید بروید! اما این اتاق نشیمن دنج آبی نظر شما را عوض خواهد کرد! رنگ آبی تیره ی براقی که در این اتاق به کار رفته است حال و هوایی سلطنتی و لوکس به فضا داده است و در عین حال استایل کلاسیک اتاق را حفظ کرده است. براق بودن این رنگ، هیجان و جنب و جوش را در محیط افزایش می دهد.

 

 

با آبی، اتاق نشیمنی آرامش بخش و لطیف داشته باشید!

یک اتاق نشیمن فوق العاده کلاسیک و البته محبوب! رنگ آبی به کار رفته در دیوارهای اتاق نشیمن یک رنگ ایده آل برای طرح های سنتی است و هنگامی که با رنگ سفید سقف کاذب، تلفیق می شود فضایی خنثی را در محیط ایجاد می کنند اما در هر صورت رنگ آبی آنقدر عمق دارد تا در فضای اتاق احساس شود! ترکیب رنگ آبی و سفید به کار رفته در سقف و دیوارها جزئیات معماری به کار رفته در اتاق را به خوبی نشان می دهد.

 

پر از احساس صمیمیت و شادابی! با رنگ آبی

هیچ ترکیب رنگی بهتر آبی و نارنجی وجود ندارد! برای اثبات این موضوع کافی است به این اتاق نشیمن آبی گرم و دلپذیر نگاه کنید، رنگ آبی به کار رفته در این دکوراسیون که در آن رگه هایی از رنگ سیاه نیز وجود دارد زیبایی بی نظیری را به محیط داده است، رنگ نارنجی نیز هرچند حضوری کم و کوتاه دارد اما جنب و جوش و تحرک را به پس زمینه ی اتاق اضافه کرده است.

 

رنگ در دکوراسیون مدرن؟ ممکنه؟

وقتی از سخن از دکوراسیون مدرن می آید ذهن ها، همه به سمت دیوارها و مبلمان های سفید می رود، اما اگر کمی رنگ ها و تاثیر شگفت انگیزشان بشناسید، با دیدن این طراحی دکوراسیون داخلی شگفت زده نخواهید شد!

به رنگ پس زمینه ی این اتاق مدرن و ساده نگاه کنید! بله آبی تیره! این رنگ زیبا حس مدرنیت و سادگی را در محیط ایجاد کرده است، و البته یک مبل آبی مدرن نیز به کمک آن آمده است.کوسن ها و بالش های رنگی، مبل های سیاه و سفید و البته تابلوها و آباژورهای سفید و درخشان، صمیمیت و آرامش را در محیط حفظ کرده اند.

آبی به سبک کولی ها!

درست است که استایل بوهمین در استایل و دکوراسیون رنگ های زیادی را می طلبد، اما رنگ آرامش بخشی مانند آبی که یادآور دریا، آسمان و طبیعت است نیز برای این سبک بسیار مناسب هستند. رنگ آبی آرامش و شادابی را در محیط حفظ می کنند، و پنجره های بزرگ نیز مقدار زیادی نور طبیعی وارد اتاق می کنند و یک تلفیق زیبا در دکوراسیون ایجاد می کنند!

 

شاعرانه و لطیف با آبی!

دکوراسیونی شیک با یک پالت رنگی شیک! به این اتاق نشیمن دنج بی نظیر نگاه کنید، یک پالت رنگی ملایم تشکیل شده از رنگ های آبی، خاکستری و سفید که باعث ایجاد محیطی آرام و لطیف شده است.

 

آبی آبی مهتابی، آبی تر از هر آبی

یک طراحی دکوراسیون الهام بخش زیبا در این اتاق آبی زیبا. المان های دکوری و عتیقه به کار رفته در این چیدمان و رنگ آبی ملایم دیوارها فضا را گرم و زیبا کرده است و یک اتاق نشیمن ظریف و چشم گیر ایجاد کرده است.

 

با آبی طبیعت را به خانه بیاورید

رنگ های روشن برای فضاهای باز و بزرگ مانند این اتاق بسیار مناسب و ایده آل هستند. رنگ آبی این دکوراسیون داخلی یادآوری از رنگ دریاست و حس حالی ساحلی و شرجی را به محیط می دهد!