جهت سفارش این محصول تماس بگیرید.

توضیحات

چراغ سقفی روکار با نور یک طرفه وینا یکی از پرطرفدارترین مدل های چراغ سقفی محسوب می شود و برای استفاده از این چراغ سقفی روکار احتیاجی به تغییر در سیم کشی منزل خود ندارید.
این هالوژن سقفی روکار با زیبایی بی حد و حصر خود چشم هر ببینده ای را به خود خیره خواهد کرد و نوری دلپذیر و تابان را به اتاق پذیرایی و سالن و آشپزخانه یا اتاق کار خواهد داد.
چراغ سقفی روکار وینا هم به صورت چراغ سقفی هم به صورت چراغ پاستونی به جهت نور پردازی بر روی ستون ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این چراغ سقفی روکار به قطر خارجی ۱۲.۵ سانتی متر و ارتفاع از سقف ۱۳ سانتی متر طراحی شده است.
وزن این چراغ روکار ۱۱۱۵ گرم و در چهار رنگ طلایی،نقره ای ،برنز و پتینه سفید و طلایی موجود است.سیم های روکار این مجموعه در رنگ های طلایی ،قهوه ای ،مشکی،سفید موجود است و در صورت تمایل می توانید این کابل ها وسیم های رابط را با چراغ سقفی و کلید و پریز روکار استفاده شده در دکوراسیون هماهنگ نمایید.
طرح ها و نقش های خورده بر این هالوژن سقفی روکار همگی کار دست هنرمندان است. این چراغ سقفی روکار قابلیت یکپارچگی و هماهنگی با قاب هالوژن پاریس را دارد. برای دریافت قیمت این چراغ سقفی روکار لوکس با نور یک طرفه با  واحد فروش زم گروپ در تلگرام در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

وزن 1115 kg
Color

برنزی, طلایی, نقره ای, پتینه سفید و طلایی

Instal

روکار

Material

برنج

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.